Nie ma tego w twoim koszyku.
Co zawiera Polityka prywatności?
Polityka Prywatności to informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych i innych informacji dotyczących Klientów i Użytkowników. Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem Sklepu internetowego jomu.pl
Celem Polityki Prywatności jest określenie podejmowanych przez Nas działań, w zakresie danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz powiązanych ze Sklepem usług i narzędzi, wykorzystywanych przez Klientów lub Użytkowników do wykonywania czynności, takich jak zakładanie Konta, składanie Zamówienia i wykonywanie innego rodzaju działań w ramach Sklepu.
Wyrażenia występujące w Polityce Prywatności rozpoczynające się dużą literą (np. Sklep internetowy, Klient, Użytkownik) należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w Regulaminie dostępnym na stronie Sklepu internetowego jomu.pl Niezależnie poniżej przedstawiamy niektóre pojęcia używane w niniejszej Polityce Prywatności:
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub innych kanałów komunikacji z Klientem jest:
ANIMA FASHION Sp. z o.o.
Ul. Gabriela Narutowicza 3
33-300 Nowy Sącz
Telefon: +48 510 942 344
W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony danych osobowych Klientów i Użytkowników Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Można kontaktować się bezpośrednio z Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych i realizacją RODO pod adresem e-mail: katarzyna@jomu.pl
W celu założenia Konta zbierane i wykorzystywane są przez Nas dane identyfikacyjne takie, jak: imię i nazwisko, oraz dane kontaktowe: adres e-mail, a także wybrane przez Ciebie hasło. Adres e-mail służy do korzystania ze Strony internetowej i logowania się na niej. Imię i nazwisko jest używane przez Administratora wyłącznie do kontaktu z Klientem.
Wykorzystujemy powyższe dane osobowe do utworzenia lub prowadzenia Twojego Konta.
Podstawę prawną do przetwarzania danych w ramach korzystania z Konta stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) RODO czyli wykonanie umowy o prowadzenie Konta w Sklepie internetowym.
Twoje dane osobowe zawarte w Koncie będą przetwarzane przez czas funkcjonowania Konta, czyli przez czas trwania świadczenia usługi prowadzenia Konta w Sklepie internetowym. W każdej chwili możesz podjąć decyzję o usunięciu Konta, co skutkować będzie również usunięciem Twoich danych osobowych z bazy. Pamiętaj, że usunięcie Konta nie skutkuje usunięciem danych dotyczących złożonych za pośrednictwem Sklepu internetowego zamówień.
Kiedy dokonujesz zakupu naszych towarów, oprócz danych identyfikacyjnych (jak imię i nazwisko) i kontaktowych (jak numer telefonu, adres lub adres e-mail) zbieramy także informacje dotyczące Twoich zakupów i płatności (np. informacje o zakupionych towarach, wartości zamówienia, sposobie płatności, danych do faktury i adresie dostawy). Danych tych będziemy od Ciebie wymagać każdorazowo w przypadku dokonywania zakupów bez logowania, czyli innymi słowy bez założenia przez Ciebie Konta Sklepie internetowym, bądź jednorazowo przy tworzeniu Konta.
Przetwarzanie danych w określonych powyżej sytuacjach będzie odbywało się w celu realizacji umowy sprzedaży lub w związku z zamiarem jej zawarcia, jak również wypełniania obowiązków nałożonych na Nas przez obowiązujące przepisy prawa (np. wystawienie dokumentu sprzedażowego).
Podstawą prawną do przetwarzania danych dotyczących zakupów jest zawarcie i realizacja umowy, której jesteś stroną, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe do czasu zakończenia umowy, a po tym czasie, w innych zgodnych z prawem celach, związanych z umową np. okresem zabezpieczenia ewentualnych roszczeń tj. do końca roku kalendarzowego, w którym upływa 6-ścio letni termin przedawnienia. W przypadku braku zawarcia umowy przetwarzamy Twoje dane - do czasu rozpatrzenia wniosku oraz przez 3 lata w celu ewentualnych reklamacji oraz roszczeń.
W przypadku zapisania się na newsletter, podajesz Nam tylko adres e-mail.
Dane osobowe przekazywane w ramach usługi newsletter przetwarzane są w celu przesyłania informacji zawierających reklamy wizerunkowe i produktowe, informacje o nowościach, promocjach, wyprzedażach, akcjach specjalnych, promocyjnych i konkursowych. Należy mieć na uwadze, że tego rodzaju przetwarzanie danych niesie za sobą analizę Twojego profilu, aby określić jakie są jego preferencje celem wysłania odpowiednich dla Ciebie informacji. Możesz w każdej chwili bezpłatnie zrezygnować z otrzymywania newslettera.
Podstawę prawną do przetwarzania danych w ramach wysyłki newsletter stanowi zasadniczo zgoda udzielana zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
W przypadku wycofania zgody na otrzymywanie newslettera, Twoje dane zostaną niezwłocznie zablokowane, a następnie usunięte. W efekcie nie będą już wysyłane żadne spersonalizowane reklamy (np. spersonalizowany newsletter, wiadomości e-mail z informacjami itp.).
Twoje dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom trzecim, które wspierają nas w świadczeniu oferowanych usług m.in. dostawcom i partnerom:
Naszym dostawcom i partnerom udostępniamy tylko te dane osobowe, które umożliwiają im świadczenie usług na naszą rzecz oraz wymagamy od nich zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji. Weryfikujemy także, czy zapewniają oni odpowiednie środki ochrony danych osobowych.
Ponadto Twoje dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa, np. organom ścigania. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa możemy także udostępniać dane osobowe instytucjom zajmującym się windykacją należności i obrotem wierzytelnościami.
Wykorzystujemy pliki cookies, czyli informacje wysyłane przez Stronę internetową, które odwiedzasz. Zapisywane są one na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania Strony Internetowej. Korzystamy z plików cookies w celu:
Pliki cookies i przechowywana w nich informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Informacje uzyskiwane przez nas dzięki plikom cookies nie są przypisywane do konkretnej osoby i nie pozwalają jej zidentyfikować. Możesz zmieniać sposób korzystania z plików cookies przez przeglądarkę, w tym blokować lub usunąć te, które pochodzą ze Strony Internetowej. W tym celu należy zmienić ustawienia przeglądarki. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowania plików typu cookies.
Większość przeglądarek oferuje możliwość akceptowania lub odrzucania wszystkich plików cookies, akceptowania tylko niektórych rodzajów albo informowania za każdym razem, gdy strona internetowa próbuje je zapisać. Możesz również z łatwością usuwać pliki cookies, które zostały już zapisane na urządzeniu przez przeglądarkę. Zarządzanie i usuwanie plików cookies różni się w zależności od używanej przeglądarki. Szczegółowe informacje o zarządzaniu plikami cookies dla niektórych przeglądarek:
Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies można znaleźć na stronie www.wszystkoociasteczkach.pl lub na stronie europejskiej platformy www.allaboutcookies.org.
Śledzimy Twój ruch na Naszej Stronie internetowej, a następnie wykorzystujemy zebrane informacje m.in. w ramach tworzenia tzw. reklamy spersonalizowanej, a także w celu optymalizacji Strony internetowej w celu zwiększenia jej użyteczności. W tym celu wykorzystujemy takie narzędzia, jak: Google AdWords, czy Google Analitics.
Profilowanie danych Użytkowników przy użyciu Google AdWords następuje za pomocą następujących narzędzi: Remarketingu i funkcji Podobni odbiorcy. Oba te narzędzia pozwalają skierować Nam przekaz reklamowy do Użytkowników, którzy już odwiedzili Naszą Stronę internetową lub do Użytkowników do nich podobnych, a także przygotować dla nich stosowny komunikat np. o produktach lub usługach, którymi Użytkownicy Ci interesowali się podczas odwiedzenia Strony internetowej.
Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis działania narzędzi przy użyciu Google AdWords, takich jak Remarketing i Podobni odbiorcy.
Wykorzystujemy narzędzia remarketingu po to, aby śledzić ruchy Użytkowników w sieci i kierować do nich spersonalizowaną reklamę, opartą na ich preferencjach i ujawnionych przez nich wcześniej zapotrzebowaniu na konkretną usługę lub produkt, której Użytkownicy Ci poszukiwali na Stronie internetowej. Dzięki temu możemy również przekazywać takim Użytkownikom informacje, np. o istniejących promocjach czy ofertach specjalnych na towary lub usługi, którymi Użytkownik był wcześniej zainteresowany.
Podobni użytkownicy są to osoby, które nie przeglądały Strony internetowej, ale ich ogólna charakterystyka jest podobna do charakterystyki użytkowników, którzy Stronę internetową przeglądały. Google na podstawie działań wykonanych w sieci przez takich użytkowników, zwanymi podobnymi, odpowiednio ich kategoryzuje pod kątem podobieństwa do użytkowników. Użytkownikom podobnym do użytkowników, którzy odwiedzili Stronę internetową, może być przez Google wysyłana Nasza reklama, a to na jego wyraźne, oddzielne zlecenie.
Nasze reklamy są wyświetlane przez dostawców zewnętrznych, w tym m.in przez Google na stronach internetowych takich jak: Google Display Network czyli na stronach internetowych umożliwiających wyświetlanie boksów reklamowych z reklamami kierowanymi za pośrednictwem Google AdWords.
Na stronie internetowej zewnętrznego dostawcy powierzchni reklamowej odbywa się aukcja. O miejsce w konkretnym boksie walczy kilku reklamodawców, w tym między innymi My. Przy walce o miejsce reklamowe korzystamy z własnej listy swoich odbiorców, która jest oparta o pliki „cookies”, które zostały przez Nas zebrane.
Użytkownicy Strony internetowej mogą zrezygnować z pliku cookies Google korzystając z następującego linka, umożliwiającego zmianę ustawień reklam wyświetlanych przez Google na urządzeniach Użytkowników: https://adssettings.google.pl/authenticated.
Użytkownicy Strony internetowej mogą również zrezygnować z plików cookies dostawców zewnętrznych na stronie Network Advertising Initiative, za pomocą następującego linka: http://optout.networkadvertising.org/?c=1#!/.
Korzystamy z Pikseli remarketingowych DoubleClick. Użytkownik może zrezygnowaćz plików cookies DoubleClick poprzez stronę internetową DoubleClick lub Network Advertising Initiative.
System Google Analitics jest wykorzystywany przez Nas do śledzenia ruchu na Naszej Stronie internetowej, a także tworzenia analiz rynkowych oraz statystycznych, oraz poprawy jakości prezentowanych na Stronie internetowej informacji. Dodatkowo, wykorzystując System Google Analytics, tworzymy również listy marketingowe oparte o konkretne działania podjęte przez Użytkownika na Stronie internetowej.
Narzędzie Google Analytics, z którego korzystamy, przechowuje dane przez okres 50 miesięcy od dnia ich zgromadzenia. Okres przechowywania dotyczy danych na poziomie użytkownika i na poziomie zdarzenia powiązanych z plikami cookies, identyfikatorami użytkowników (np. User-ID) i identyfikatorami reklam (np. pliki cookie DoubleClick, identyfikator wyświetlania reklam na Androida i identyfikator Apple dla reklamodawców).
Użytkownik może samodzielnie wyłączyć śledzenie ruchów na serwisie internetowych jomu.pl, korzystając z następującego urządzenia: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Zgodę na używanie plików cookies (w zakresie dotyczącym profilowania) każdy Użytkownik może wyrazić poprzez kliknięcie w przycisk „Przejdź dalej” lub poprzez kliknięcie „X” na Pop – upie pojawiającym się po uruchomieniu strony internetowej jomu.pl
Zgoda na profilowanie może w każdym momencie zostać odwołana - nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem czynności przetwarzania danych osobowych, dokonanych przed jej cofnięciem.
Odwołanie zgody na profilowanie może nastąpić poprzez kliknięcie w poniższy przycisk: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Korzystamy z usług Facebook Conversion Pixel oraz Facebook Remarketing za pomocą których możemy rozpoznać, czy ktoś kliknął na naszą reklamę na Facebooku i następnie został przekierowany na naszą stronę. Nie zbieramy ani nie otrzymujemy przy tym jednak żadnych informacji, które pozwalają na identyfikację konkretnego Użytkownika.
Uzyskane dzięki Facebook Conversion Pixel informacje służą do tworzenia statystyk o skuteczności i korzystaniu z naszych kampanii reklamowych na Facebooku, co należy traktować jako uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Nie zbieramy ani nie otrzymujemy jednak żadnych informacji o tym, którym użytkownikom Facebooka wyświetlone zostały takie ukierunkowane reklamy. Nie możemy przy tym również identyfikować poszczególnych użytkowników.
Więcej informacji o celach i zakresie zbierania oraz przetwarzania danych osobowych przez Facebook, a także możliwych ustawieniach do ochrony prywatności na Facebooku znajduje się w zasadach dotyczących danych Facebooka.
Rezygnacja z plików cookies pozwalających na wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań Użytkowników Strony internetowej, oznacza, że Użytkownicy nie będą otrzymywali Naszych reklam, które mają związek z aktywnością tych Użytkowników na Stronie internetowej. Innymi słowny, Użytkownicy, którzy wyłączą cookies nie będą w ogóle widzieli Naszych reklam opartych o ciasteczka. Mogą natomiast widzieć inne reklamy, ale ich sposób kierowania nie będzie wykorzystywał cookies.
W przypadku braku zgody Użytkowników na używanie plików cookies mających na celu tzw. profilowanie, na urządzeniach Użytkowników nadal zapisywać się będą pliki cookies wyłącznie niezbędne do zapewnienia prawidłowego działania Strony internetowej (związane np.z ustawieniami preferowanego języka, wypełniania formularzy zakupy etc.). Każdy Użytkownik może zmodyfikować te ustawienia w ramach używanej przez siebie przeglądarki internetowej, jednak wówczas niektóre części Strony internetowej nie będą wtedy działać prawidłowo.
Osoba, której dane osobowe dotyczą, ma:
a. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
b. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przez Administratora;
c. Administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony jego roszczeń;
d. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania i sprzeciw ten został uznany przez Administratora;
Urząd Ochrony Danych Osobowych
Stawki 2, 00-193 Warszawa
tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01
kancelaria@uodo.gov.pl
Postanowienia Polityki Prywatności mogą być zmieniane bądź aktualizowane, w związku z czym zalecamy regularne śledzenie zmian. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na Stronie internetowej, a w przypadku istotnych zmian możemy wysłać Ci także odrębne powiadomienia na wskazany przez Ciebie adres e-mail.